Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012


#BLOGOFOIVOS

ή αλλιώς η ξεκάθαρη νίκη της Γαρμπή


20. Είναι κάτι χαρακτήρες - Α. Δημητρίου
Είναι κάτι χαρακτήρες
τελειωμένοι αναπτήρες,
η καρδιά τους είναι άδεια,
και σου αφήνουνε σημάδια

19. Εμείς - Α.Ρεμος ft Μαντώ
Εμείς από τους πρόποδες της γης κατακτητές της κορυφής
με την σημαία μας ψηλά

18. Εξάρτηση - Γ. Λεμπέσης
Μα την αγανάκτηση
Γύρνα που σε αγαπάω

17. Από εδώ και πιο πέρα - Κ. Γαρμπή
Από δω και πιο πέρα, θα σε βλέπω σαν φίλο
τι κι αν σε έχω δαγκώσει του παράδεισου μήλο

16. Για να την κερδίσεις -  Α. Ρέμος
Για να την κερδίσεις
για να την κερδίσεις
πρέπει απ' την καρδιά σου
νά 'χει αποδείξεις

15. Ανεμώνα - Δ. Κόκοτας
Τα όνειρά μου σαν τα πέταλα μιας ανεμώνας
που τη σκόρπισες φυσώντας σαν να΄σουν χειμώνας

14. Απορώ - Β. Καρράς
κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει,
μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει,
απορώ,
απορώ,

13. Ασυμφωνία χαρακτήρων - Α. Ρέμος ft K. Γαρμπή
Μα ευθύνη εμείς δεν έχουμε καμία
κατά τη γνώμη όλων των μαρτύρων
του χωρισμού μας η ετυμηγορία απλή ασυμφωνία χαρακτήρων
απλή ασυμφωνία χαρακτήρων

12. Μαργαρίτες - Α. Δημητρίου 
"Μ' αγαπάει, δεν μ' αγαπάει"
κι αν για μένα ξενυχτάει.
"Μ' αγαπάει, δεν μ' αγαπάει"
κι αν για μένανε πονάει.

11. Λάθος Άνθρωπος - Δ. Βανδή
Φεύγω πάω
Μα που πάω
Δίχως προορισμό απλά έτσι περπατάω
Να σου φύγω
Να ξεφύγω
Μα σε σένα όλο στο τέλος καταλήγω

10. Ο περιττός - Δ.Βανδή
Πως ναι περνώ και μόνη μου καλά
τα καταφέρνω μια χαρά

9.Το κέρμα - Α. Ρέμος
Δεν μπορώ άλλο μη χτυπάς
Πάψε πια να με πετάς
Σαν το κέρμα στο ζητιάνο
Κάτι αξίζω παραπάνω

8. Τι ήμουνα για σένανε - Α. Ρέμος
καιρός λοιπόν για να λογαριαστούμε

7. Κατάλληλες Προϋποθέσεις - Γ. Λεμπέσης ft Δ. Βανδή
Αγκαλιασμένοι και απολύτως τρελαμένοι
κι όλο η θερμοκρασία δωματίου ν' ανεβαίνει
Κι ανεβαίνει... Κι ανεβαίνει
είμαστε κι οι δυο καμένοι

6. Τυπική Διαδικασία - Π. Τερζής
Ο έρωτας,σου το 'χω πει, θέλει ψυχή και φαντασία
εσύ όμως τον κατάντησες, μια τυπική διαδικασία

5. Το κάτι - Κ. Γαρμπή
Δε μ’ ενδιαφέρει αν προκαλείς στις άλλες ρίγος
δεν μ’ ενδιαφέρει αν σε γνωρίζουν όπου πας
δεν πα’ να είσαι κι ο πρωθυπουργός ο ίδιος
δεν πα’ να είσαι κι ο Σχοινάς.

4. Ευαισθησίες - Κ. Γαρμπή
με πιάνουν οι ευαισθησίες μου
όταν σ' αντικρίζω
και βγαίνουν οι αδυναμίες μου
και τότε εγώ δακρύζω
με πιάνουν οι ευαισθησίες μου
όταν σε κοιτάζω
και βγαίνουν οι αδυναμίες μου
και τότε σ' αγκαλιάζω
και το ίδιο λάθος ξανακάνω
τον έλεγχό μου ξαναχάνω
στην αγκαλιά σου ξαναπέφτω
σου ξαναδίνομαι κι ότι θες γίνομαι

3. Ιεροσυλία - Κ. Γαρμπή
Ήμουν στη ζωή σου κάτι σαν θρησκεία
τώρα αν φύγεις θα 'ναι ιεροσυλία
Τη γροθιά κάνω εγώ σιδερένια
την ψυχή σαν πέτρα σκληρή
για ν' αντέξω την πίκρα που πήρα
όταν μου 'πες πως φεύγεις εσύ

2. Η πατρίδα μου - Α. Βαρδής ft Κ. Γαρμπή
Είσαι ο ήλιος που έχει γίνει επικίνδυνος
και κάθε μέρα καίει την επιδερμίδα μου
απ'τους πολλούς πολιτικούς κι εσύ είσαι ένας απο αυτούς
που ξεπουλάνε μ'ευκολία την πατρίδα μου

1. Θα μελαγχολήσω - Κ. Γαρμπή
Ξαφνικά λαμβάνω
τελεσίγραφο σου
πως βαριέσαι εμένα
και τον εαυτό σου

Απ' απόψε κιόλας
αλλαγές αρχίζεις
μα καθόλου εμένα
δε με υπολογίζεις

Θα μελαγχολήσω
κι ύστερα εγώ, κι ύστερα εγώ
πως θα συνεχίσω
τι ζωή θα ζω αν δεν είσαι εδώ
θα μελαγχολήσω
κι ύστερα εγώ, κι ύστερα εγώ
πως θα συνεχίσω
τι ζωή θα ζω αν δεν είσαι εδώ

Κοίτα με που κλαίω σαν παιδί
κι η αιτία αγάπη μου είσαι εσύ
κοίταξε με, πως μελαγχολώ
επειδή μακριά σου δεν μπορώ

Κάνεις πως δεν ξέρεις
μόνη μου αν μείνω
ως θα καταντήσω
και τι θ' απογίνω

Θα μελαγχολήσω
κι ύστερα εγώ, κι ύστερα εγώ
πως θα συνεχίσω
τι ζωή θα ζω αν δεν είσαι εδώ
θα μελαγχολήσω
κι ύστερα εγώ, κι ύστερα εγώ
πως θα συνεχίσω
τι ζωή θα ζω αν δεν είσαι εδώ

Κοίτα με που κλαίω σαν παιδί
κι η αιτία αγάπη μου είσαι εσύ
κοίταξε με, πως μελαγχολώ
επειδή μακριά σου δεν μπορώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: