Σάββατο 24 Απριλίου 2010

νεύρα και μαγειρική


Είναι Παρασκευή βράδυ και έχω νεύρα. Πολλά νεύρα. Νεύρα με αυτόν τον γελοίο που πάλι βλακεία έκανε και βγήκε και απο πάνω! Τεσπα το θέμα μας δεν είναι η μαλακεία του αλλά τα νεύρα μου και το τι μπορώ να κάνω για να φύγουν..Μακριά! ξουτ ξουτ! Λοιπόν όπως προανέφερα είναι 10μιση το βράδυ και οι εναλλακτικές μου είναι λίγες. Δεν είμαι σε κατάσταση να δω άνθρωπο και να μιλήσω, γυμναστήριο πήγα το πρωι -μεγάλο πράγμα ο διάδρομος- μάθημα οδήγησης επίσης το πρωί. ΤΩΡΑ; Τώρα το μόνο που μου μένει είναι η ζωγραφική και η μαγειρική. Και επειδή μόνο δεντράκια και σπιτάκια ξέρω να κάνω λεω δε μαμιέται; ας μαγειρεψουμε! Πιάνω λοιπόν να φτιάξω μια σπανακοτυρόπιτα. ΜΗ ρωτήσετε πού βρήκα τα υλικά. Τα είχα στο ψυγείο. Αρχίζω που λέτε, πλένω τα σπανάκια, τσιγαρίζω τα κρεμμυδάκια, ψιλοκόβω το τυράκι, απλώνω σφολιάτες, λαδώνω ταψάκι, γεμίζω, το σταυρωνω και το ρίχνω στους 200 βαθμούς κελσίου. Μετά από 3 τέταρτα η πιτούλα μου είναι έτοιμη. Και ώ του θαύματος τα νεύρα μου έχουν πάρει πόδι! Βέβαια θα μου πείτε θερμιδοφόhttp://www.blogger.com/post-create.g?blogID=7139881997942234831ρα η λύση σου....Ε δεν είναι ανάγκη να την φάω κιόλας επειδή την έκανα...θα την πασάρω πουθενά αλλου -η αδερφούλα μου να είναι καλα. Μου αρκεί που δημιούργησα κάτι! Είχα ακούσει και από άλλους να χρησιμοποιούν την μαγειρική ως αγχολυτικό..Απλά δεν περίμενα ότι θα έπιανε και σε μενα! Δοκιμάστε το! Και αν (λεμε ΑΝ) δεν πετύχει η συνταγή ή αν δεν σας φύγουνε τα νεύρα υπάρχει πάντα και η έσχατη λύση....Συναντήστε την αιτία των νεύρων σας και φέρτε του το ταψί/κατσαρόλα καπέλο! Εγγυώμαι για την επιτυχία της μεθόδου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: